Wednesday, April 15, 2009

LAGU KITA UNTUK KITA

WArisan.

AnaK KeCIL MaiN Api
TeRbaKar HatINya YanG SePi
AiRmAtA DaRaH BerCamPUr KeRinGaT
BuMI DiPiJaK MiLIk OrAng

NeNEK MoYanG KAya RaYa
TerGaDAi SeLurUh HaRTa BenDa
AkIBat SenGKeTa SeSaMaLaH KitA
CiNtA LeNyaP Di ArUs ZaMan

InDaHNya BuMi KItA Ini
WaRiSaN BeRkuRuN LaMaNya
HaSIL MenGaLiR Ke TAnGaN YaNg LaIn
PRiBuMi MeriNTih SeNdiRi

MaSa DePaN SuNggUh KeLAm
Kan LeNyAp PeRiStIwA SemALam
TerTUtuPLaH HatI TerKuNcI MatI
MaRuAh PEriBaDi DaH HiLanG

KiNi KiTa CuMa TinggAL KuAsa
YaNg AkaN MeNEntuKAn BanGsa
BErSaTuLaH HaTi BeRsAmA BeRBaKTI
PUliH KemBAli HaRGa DiRI

Kita sudah tiada masa
Majulah dengan Maha Perkasa
Janganlah terlalai teruskan usaha
Melayu kan gagah di Nusantara

14 comments:

Nur asyikin M.N said...

btul3.kta upun ipin .hehehehe

najamarine said...

lagu ni kalau hayati bole mengalirkan air mata tauu..

Nik Aziz leh nangis dengar amy nyanyi...hhihihi

Panglima Perang Cyber said...

salam perkenalan.

tq add link blog saya.

ada masa boleh kita chat ...

salam perpaduan!

najamarine said...

thanks panglima perang cyber..
thanks juga link di blog saya..
banyak yg saya inginkan pendedahan tentang kebenaran..

najamarine said...

najamarine Says: Your comment is awaiting moderation.
May 13th, 2009 at 10:31 pm
http://x-pkr.blogspot.com

http://aidc-editor.blogspot.com

http://anwaribrahimdotcom.blogspot.com

kesemuanya adalah fakta,bukan rekaan kerana sejarah tidak boleh di reka2..kebanyakan kamu semua adalah budak baru habis sekolah..langsung tidak mengetahui fakta.

mendengar ceramah fitnah dan penuh dengan maki hamun sudah menjadi makanan kamu semua.jadi aku tak heran korang akan cakap segala fakta ini rekaan daripada BN walaupun fakta ini di berikan oleh orang kamu sendiri.orang yg paling rapat dengan PEMIMPIN AGONG kamu itu.

najamarine said...

najamarine Says: Your comment is awaiting moderation.
May 14th, 2009 at 8:09 am
lambat sungguh bro sofi untuk approval post saya tentang persoalan2 yg mereka2 di atas persoalkan..

takpe..boleh lihat post saya tu di blog saya sendiri,saya dah copy paste..
http://najamarine-biznet.blogspot.com

tq

najamarine Says: Your comment is awaiting moderation.
May 14th, 2009 at 10:57 am
bro sofi..kenape tak siarkan?
perlu di siarkan untuk di nilai.takut kerana salah,berani kerana benar..
saya kurang membangkang PAS tetapi kenapa saya membenci AnwarIbrahim??..

pendapat saya sangat jelas,memang perlu pembangkang tetapi kita tidak perlukan AnwarIbrahim jadi penentu segala2nya.negara MALAYsia di kucarkacirkan oleh AnwarIbrahim ini.
tetapi saudara membiarkan..

http://www.angelfire.com/emo/doaanwar/tamadun.html

najamarine Says: Your comment is awaiting moderation.
May 14th, 2009 at 11:06 am
komen saya 56,64,65…

siarkan bro sofi…
saudara sangat pentingkan keadilan dan kebenaran..
tolong siarkan..

najamarine said...

komen2 di atas adalah komen untuk persoalan di blog KERAJAANRAKYAT milik PKR..

kesian melihat rakan2 dan penyokong2 mereka..di butakan terus daripada mengetahui kebenaran.

pemilik blog sengaja melewatkan approval dan akhirnya men'delete' terus komen2 saya..

najamarine said...

najamarine Says: Your comment is awaiting moderation.
May 14th, 2009 at 11:51 pm
fitnah ye bro sofi???

hehehe..kenape langsung tidak mahu approve post saya tentang persoalan2 jai,storm ntah ape2 ntah lagi.

saudara sofi juga sanggup edit posting saya untuk tidak di baca oleh mereka?takut??gelisah?risau?
kan saya da bgtahu,berani kerana benar..
link blog saya pun saudara sofi buang kerana saya ade copy pastekan di sana..

tak heran,sebab inilah perangai pemimpin korang dan tidak heran juga bapak korang kencing berdiri korang pulak kencing berlari.menutup segala kebenaran daripada di ketahui penyokong2 kamu.
mujur saya nampak perbuatan kamu ini terang2 lagi nyata..

yg kelakarnye perangai huduh kamu sofi,kamu putar balik kunun2 saya yg menfitnah..segala perangai keji kamu,cepat2 menuduh ke arah lain.supaya penyokong2 kamu nampak kamu seorang sahaja yg mulia.

memalukan…

najamarine said...

Muhammad Azlan Bin Muhamad Ali
691203015997
Passport A15703554

Noorshukriah Binti Shariran Nor
830120045426

Alamat-alamat dia:

Blk K-11-1, Vista Seri Putra, Jln 2/3, Seri Putra, Bandar Sri Putra, 43000 Kajang

B1-22-3A, Condo Putramas 2, Off Jalan Kuching, Kuala Lumpur

Blok 1 Tingkat 15, No 509Q, Flat Sri Pahang, Jalan Bukit Bangsar, 59200 Kuala Lumpur.

tukang taip said...

tapi berapa ramai yang mengerti dan memahami lagu ini termasuk dikalangan orang umno?

najamarine said...
This comment has been removed by the author.
najamarine said...

betul..

bukan org umno sahaja,tapi ramai lagi yg di luar sana tidak memahami dan mengerti akan lagu ini.
kebanyakkan mereka yg pernah mendengar lagu ini hanyalah mereka2 yg hadir ke kursus BTN sebelum akhir tahun 90an..

sekarang pun boleh di lihat dimana tanah hak org melayu di berikan kepada bangsa lain selama hampir 100tahun!!!..untuk apa???
tiada yg berani membuka mulut hanya mengangguk dan membiarkan ianya di rakuskan...

Anonymous said...

awaklah dubuk sebenar yang menyalak diblog azli

najamarine said...

orang yg makan cili la yg terasa pedasnya...

hahahahahhaha..

kesiann..